JAK NAKUPOVAT

I. REGISTRACE

K nákupu není potřeba registrace. Pokud se ale zaregistrujete, získáte úplný přehled o vašich objednávkách a nebudete muset pokaždé psát své údaje a adresu.
V košíku se automaticky přidává doprava Zásilkovnou, kterou můžete v objednávce v kroku 4. DOPRAVA změnit podle potřeby.

II. PLATBA

Možnosti platby:

  • 1. kartou nebo rychlým bankovním převodem přes platební bránu GoPay (v korunách i v Eurech, zákazníci ze Slovenska můžou platit i převodem ze slovenských bank)
  • 2. dobírka hotově při převzetí zboží
  • 3. bankovní převod na náš účet (Fio banka) - Pouze ČR

III. DOPRAVA

Objednávky vyřizujeme jak nejrychleji je to možné, standardně během 1-3 pracovních dní (od přijetí objednávky při platbě na dobírku nebo od přijetí platby). O odeslání objednávky budete informováni emailem se sledovacím číslem zásilky.

Zásilky do ČR:

Využíváme služeb DPD a Zásilkovny. Cena přepravy:

  • DPD Kurýrem na Vaši adresu: 90,- Kč, případná dobírka 30,- Kč navíc,
  • Zásilkovna: 50,- Kč,  případná dobírka 15,- Kč navíc (více informací zde).

Objednávky nad 2000,- Kč mají dopravné po ČR ZDARMA!

Zásilky na Slovensko:

Je možné platit přes platební bránu GoPay kartou i bankovním převodem nebo na dobírku. Objednávky posíláme:

  • DPD kurýrem (150,- Kč - 6 EUR) dobírka 30,- Kč navíc, možno platit kartou kurýrovi
  • Zásilkovnou (100,- Kč - 4 EUR) dobírka 15,- Kč navíc a pouze v hotovosti
  • Českou poštou (150,- Kč - 6 EUR), pouze platba přes GoPay

Zásilky do ostatních zemí:

Platba je možná kreditní kartou přes platební bránu GoPay, standartní poštovné je 200,- Kč. Expresní doručení se službou track&trace po celou cestu zásilky nabízíme za 900,- Kč.

IV. VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ

Rádi by jste vrátili nebo vyměnili zboží? Stačí nás kontaktovat na info@bubibubities.cz během 7 dní od obdržení zásilky a dohodneme se na dalším postupu.

V. REKLAMACE

Na všechno zboží nakoupené v eshopu bubibubi ties se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR resp. platné novely Obchodního zákoníku ČR. V případě uplatnění reklamace postupujte prosím tímto způsobem: Reklamované zboží zabalte do balíku nebo obálky, přiložte originál faktury a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svou aktuální emailovou adresu. Zásilku označte jako "REKLAMACE" a zašlete jako Doporučenou zásilku nebo Doporučený balík (poštovné je na náklady kupujícího) na adresu:
Anna Sýkorová
Bezručova 15, 75002 Přerov

Po obdržení reklamace vás budeme informovat emailem o posouzení reklamace a s návrhem jejího řešení.

Obchodní podmínky v celé své kráse si můžete přečíst tady...


Menu